Przez kuchnię do sypialni

Odpowiednio skomponowane danie z przedstawionych poniżej składników może nie zdziała cudów (czytaj nie gwarantuję, że Były wróci do Ciebie), ale z pewnością stanowi niezastąpiony miecz, dzięki któremu zdołasz wygrać bitwę! Popuść wodze fantazji, niech Twoja wyobraźnia Cię nie ogranicza. Smakuj, niech aromat was kusi i podrażnia zmysły. Cel zostanie osiągnięty, bo nie sposób nie podziękować swojej Niuni / Myszce / Żabce za trud włożony w przygotowanie kolacji.

Przez kuchnię do sypialni


On tyle podróżuje. Był w tylu restauracjach (pewnie z żoną i dziećmi, hi hi, łudź się dalej), ale twojej kuchni jeszcze nie jadł! Babcie mówią, przez żołądek do serca, do dzieła! Wertujesz więc blogi kulinarne, ściągasz, upychasz w jeden folder i olśnienie! Chwila, chwila i ta daam! Siadasz wygodnie, gapisz się w ekran na … jakąś kobitę napierXXXX w garnki- twoje subiektywne odczucie i delikatnie przewijająca się myśl między synapsami: po co?
Mija już trzecia godzina smażenia kotletów. Robisz się głodna, azymut lodówka. Nie, no nie wolno. Tobie akurat nie, bo będziesz gruba, a nie chcesz być taka jak „Ona”. Pij, dużo pij. Herbata, kawa- osad, cola, fanta- cukier. Pozostaje woda. I tak zmęczona po całym intensywnym dniu idziesz spać z chlupotającym brzuchem i nawet nie masz już ochoty napisać mu „dobranoc Misiu”. (…) fragment z trzaskatrzaska.blogspot.com

Niektóre z nas są zmuszone „przez sypialnię” rano udać się do kuchni, bo akurat zostało mu się na noc i taaaki głodny skoro świt i może choć kawkę byś mu zrobiła…
Ale są i takie, które poprzez kuchnie chcą trafić do sypialni i właśnie do nich skierowany jest ten post!

Na początek fakty Drogie Panie (Panowie tez mogą uważać, wiedza przydatna!).

Odpowiednio skomponowane danie z przedstawionych poniżej składników może nie zdziała cudów (czytaj nie gwarantuję, że Były wróci do Ciebie), ale z pewnością stanowi niezastąpiony miecz, dzięki któremu zdołasz wygrać bitwę! Popuść wodze fantazji, niech Twoja wyobraźnia Cię nie ogranicza. Smakuj, niech aromat was kusi i podrażnia zmysły. Cel zostanie osiągnięty, bo nie sposób nie podziękować swojej Niuni / Myszce / Żabce za trud włożony w przygotowanie kolacji.


Wybieraj spośród:

On:
- pikantne potrawy - powodują przekrwienie i podrażnienie nerwów czuciowych w obrębie miednicy wywołując podniecenie
-czosnek, cebula, chili, pieprz, papryka - powodują przekrwienie stymulując podniecenie
-czerwone mięso, drób, owoce morza - bogate w białko, cynk, Mg, niezbędne do produkcji nasienia

Ty:
- przyprawy: imbir, cynamon, kardamon, goździki, szafran - rozbudzą pożądanie
- mak - zwiększy wydzielania endorfin
- owoce: brzoskwinie, gruszki, ananasy - utzrymuja wysoki poziom libido
- orzechy - bomba wit E i z gr B, spotęgują odczuwanie doznań
- mleko i jego przetwory - odpowiadają za słodki zapach skóry i zwiekszaja płodność


Wskazówka!

W przygotowanej kolacji nie może zabraknąć odpowiedniej grupy pierwiastków:

Witamina A i beta- karoten

Dodają blasku skórze, wygładzają zmarszczki (istotne dla nas kobiet!), zwiększają produkcję hormonów płciowych, wzmagając pożądanie

Szukaj w: wątrobie, rybach, jajach, maśle, margarynie, marchwi, morelach

Witamina B6

Zwiększa intensywność odczuwania bodźców (powiązana z praca układu nerwowego człowieka)

Szukaj w: mięsie, nabiale, bananach, nasionach roślin strączkowych

Cynk

Odpowiedzialny za zwiększona produkcję plemników, wzmaga wydzielanie męskiego hormonu płciowego testosteronu (tak, to o nim śpiewała Kayah)

Szukaj w: wątrobie, mięsie wołowym, żółtku jaj, orzechach

Arginina

Zwiększa produkcje plemników oraz ich ruchliwość

Szukaj w: ryby, drób, orzechy, jaja

Magnez

Zwiększa wytrzymałość na wysiłek fizyczny, likwiduje senność, wyostrza zmysły i poprawia odbiór bodźców z zewnątrz. Jego niedobory objawiają się bólami głowy i sennością, kołataniem serca. Niezwykle ważny pierwiastek i aby Twój ukochany nie musiał biegać w nocy po apap i by nie usłyszał „boli mnie głowa, wybacz”, zadbaj by wasza dieta dostarczała wam wystarczającej ilości magnezu. Pierwiastek ten szybko się spala w sytuacjach stresowych przyczyniając się do zaburzeń w układzie nerwowym.

Szukaj w: orzechy, kakao, kasza gryczana, nasiona roślin strączkowych, pestki dynii

Fenyloalanina i tyrozyna

Zwiększają produkcje endorfin

Szukaj w: mięsie, mleku, rybach, jajach



Wyposażona w niezbędna wiedzę ruszaj na podbój kuchni, a potem biegiem do łazienki, zrób się na bóstwo i powodzenia!

Komentarze do porady (2)

luna76 26 kwietnia 2014
Rewelacyjny artykuł :) Gratuluję !!!
trzaskagotuje 26 kwietnia 2014
Oby okazał się pomocny! Samych słodkości życzę i pozdrawiam!

Polecane przepisy

zobacz więcej przepisów
8
dodaj do ksiazki
facebook